Een antwoordservice inzetten

Het inzetten van een antwoordservice lijkt iets dat alleen een optie is voor de grote bedrijven, maar niks is minder waar. Juist voor de kleinere ondernemer kan een goede telefoondienst echt een uitkomst zijn om de telefonische bereikbaarheid van het bedrijf te kunnen garanderen.

Want juist ook in deze tijd is het heel belangrijk om je telefonische bereikbaarheid goed te houden. Keuze is hierbij ook het magische woord. Want al hebben mensen alle communicatiemiddelen tot hun beschikking, dan nog vinden zij het fijn om ook te kunnen kiezen. Er is natuurlijk ook nog steeds een grote groep mensen die geen beschikking heeft of wil over het internet en om die reden dus de telefoon pakt wanneer zij willen communiceren met anderen, maar ook met bedrijven. Het is dus erg belangrijk dat je zorgt dat je als bedrijf je klant en je potentiele klant altijd de keuze biedt en zorgt dat je op zoveel mogelijk verschillende manieren te bereiken bent.

Het lijkt misschien in eerste instantie ‘gratis’ om zelf de telefoon op te blijven, maar dat is niet per definitie de waarheid. Het is eigenlijk juist zo dat het zelf opnemen van de telefoon je geld zal kosten, omdat dit natuurlijk ook van jouw kostbare tijd als ondernemer afsnoept. Alleen al om die reden is het natuurlijk fijn als je toch zeker kunt zijn van je telefonische bereikbaarheid, maar daar niet helemaal zelf voor verantwoordelijk bent.

Bovendien zit je bij de meeste aanbieders van een telefoondienst ook niet vast aan een duur abonnement. Meestal betaalt men namelijk gewoon per afgehandeld telefoontje. Dat betekent dus ook dat wanneer het minder druk is, er ook minder kosten zullen worden gemaakt. Op die manier kun je dus heel goed al je kosten onder controle houden en ervoor zorgen dat je toch uitstekende service biedt.

http://www.bizziphone.com